Bio.

För tredje tisdagen i rad utnytjade vi mitt bio kort och gick på gratis bio. I dag såg vi Anvil: the story of Anvil som är en dokumentär om ett Kanadensiskt hårdrocksband som aldrig lyckats slå igenom. 30 nånting år efter debuten fortsätter dom fortfarande och försöker bli stora. Underhållande men samtidigt deprimerande film. Pizza express annonserar på Odeon biljetterna, så varje gång vi går på bio får vi två styckna, 2 för 1 pizza på Pizza Express. Några minuter från våran dörr ligger en sån restaurang. Det är inte illa att få en av deras lyxiga mozzarella och parmesan pizzor för under £4, något v givetvis utnyttjade idag. Får nog gå till Sommerfield och köpa en billig soppa till lunch imorgon, men man kan få en stor soppa och en ciabatt för under £1.5, det kan jag stå ut med.

Ett svar till “Bio.

  1. Hmm… Då är jag nog en humla, som flyger fast jag egentligen inte kan (myt, I know). För visst svimmar jag av nervositet. Har gjort många gånger, sist när jag redovisade på engelskan.
    Och jag får då inte högt blodtryck av att vara nervös. Det enda som ger mig högt blodtryck är annalkande förlossningar. 😉

Lämna en kommentar