New Cross House

Jag laser tidningen varje morgon pa vag till jobbet, och varje morgon star det om den hemska ekonomin och hur mycket varre det blir hela tiden. I morse fick det mig att vilja ha ett nytt jobb, sa jag skrev om mitt cover letter och sokte massa jobb pa morgonen. Det ar ju forstas valdigt svart att fa ett nytt jobb, men jag ville varjefall forsoka fa ett mer valbetalt arbete.

Det gor inget ont i knat langre, i alla fall inte nar jag gar. Men jag tankte nog anda inte springa idag, det kanns onodigt att utmana odet. Lite mer backpromenad och styrketraning for benen far det bli resten av den har veckan. Det var nog bara nagon sorts overanstranging i knat. Tur det for jag laste lite om olika knaskador pa internet och det verkar som att sadana tar valdigt lang tid att laka.

I gar var vi pa New Cross House, en pub i NX som ar precis nyrenoverad. Dom hade ett erbjudande dar man fick 50% off mat de forsta tva veckorna, sa vi gick dit och at varsin pizza. Riktigt god pizza hade dom, pizza med relativt tunn botten, I like. Det ar efter den puben New Cross har fatt sitt namn, nu vet ni det.

Lämna en kommentar